środa, 17 sierpnia 2016

Prolog - treat you better

Prolog - "treat you better"

Ja niżej podpisany zobowiązuję się traktować ją lepiej. 
Będę dla niej dobry. 
Będę ją szanował, nigdy na nią nie podniosę ręki.
Będę traktować ją tak, jak chłopak powinien traktować dziewczynę. 
Będę traktować ją tak, jak mężczyzna powinien traktować kobietę.
Będę traktować ją tak, jakby była całym moim światem, bo nim jest. 
Będę pozwalał jej iść tam gdzie chce, spotykać się z kim ma ochotę. 
Będę przy niej zawsze.
Pozwolę jej odejść, gdy będzie miała ochotę. 
Będę ją traktować lepiej, bo ją kocham. 

                                                                                     Draco Malfoy 








                                                -----------------------

Witam, na blogu z moimi opowiadaniami Dramione, narazie postanowiłam skupić się na nowym opowiadaniu - treat you better (specjalnie małymi literami) 
Rozdział pierwszy i drugi mam już napisany, biorę się za trzeci. 
Szukam bety, jeśli ktoś jest chętny proszę pisać na maila - rinnn.blog@gmail.com 
Proszę o komentarze i opinie, prolog króciutki, jednak rozdziały bedą dłuższe. 
To tyle z mojej strony, zachęcam do zaobserwowania bloga, aby być na bierząco. 
Eureka 

13 komentarzy:

  1. Hmm.. prolog, krótki, nie można z niego wywnioskować o czym będziesz pisać, jednakże zaciekawił mnie, brakuje chyba dwóch przecinków. Żadnych błędów ortograficznych nie znalazłam. Wracając do treści prologu, interesujące i chyba zostanę tu na dłużej, żeby dowiedzieć się jak sprawa się potoczy. Znalazłam pierwszą (miejmy nadzieję najwierniejszą) fankę!
    Zapraszam także do siebie! http://blaisezabinipmm.blogspot.com/?m=1
    Pozdrawiam cieplutko, życzę dużo weny oraz powodzenia w szukaniu bety! Vinci. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ;)
    Prolog intrygujący, nie typowy. Mam wrażenie, że Draco w jakimś stopniu pisze o Hermionie (teoria spiskowa :D). Na pewno będę czekać na pierwszy rozdział ;)
    Zapraszam też do siebie
    ti-amo-per-sempre.blogspot.com
    Pozdrawiam, Equmiri

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ja niżej podpisany zobowiązuję się traktować ją lepiej." - jej, nie ją.
    "Będę pozwalał jej iść tam gdzie chce, spotykać się z kim ma ochotę. " - przed gdzie przecinek

    No, szkoda, że uraczyłaś nas tekstem, który jest kwitkiem z pralni. Żeby to jeszcze było np. drabble o jakiejś określonej kompozycji, z puentą albo chociaż zwartym motywem, ale niestety tutaj żadnej z tych rzeczy nie zobaczyłam. Nie mogę też powiedzieć, że prolog mi się podobał, bo nie podobał się, nie znalazłam w nim nic, co zachęciłoby mnie do pozostania tutaj dłużej niż na komentarz, a już na pewno przez to nie mam chęci wyczekiwać rozdziału.

    Nie ma tutaj niczego zaskakującego, takiego mówiącego: "O! To jest powiew świeżości, coś nowego; ciekawe, jak Autorka to przedstawi, z chęcią będę śledzić". Bo liścik Draco jest bezpłciowy (nie chodzi tu oczywiście o seksualność, ale o to, że mdły, bez wyrazu).

    To, na czym powinnaś popracować, to kompozycja. Pisz tak, by tekst zapadł komuś w pamięć, nawet chociażby jeden element, który zmiażdży człowieka, będzie charakterystyczny. Bo obecnie to mam coś takiego, że wyjdę z bloga i po kilku minutach o tym zapomnę, bo nie uraczyłaś mnie niczym interesującym.

    Tyle tylko, że z postu na Dramione PL odniosłam wrażenie, że naprawdę Ci zależy na tekście z tego względu, że szukasz bety i to wpływa też u mnie na to, że raczej nie skreślę tego opowiadania po prologu. Przede wszystkim życzę Ci baaaardzo dużo weny, bo u mnie z tym krucho, więc niech u Ciebie chociaż będzie, no i szczęścia w szukaniu bety. Zaoferowałabym się, ale mój czas <<<< Więc ja ewentualnie powspieram tylko w komentarzach ;))

    Mam nadzieję, że mój komentarz Cię w żadnym stopniu nie uraził i będziesz dalej trenować pisanie. Powodzenia!

    A z kwestii estetycznych: radziłabym poszukać również szablonu, bo niby nie ocenia się książki po okładce, ale jak przyzwoity (nawet minimalistyczny) szablon, to od razu chętniej ludzie wchodzą.

    Ściskam, Acrimonia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza uwaga - zignoruj, LOL co ja napisałam, bzdury oczywiscie

      Usuń
    2. Jak to ""Ja niżej podpisany zobowiązuję się traktować ją lepiej." - jej, nie ją. " ??

      Usuń
    3. Przecież napisałam, żeby tę uwagę zignorować i że to akurat była bzdura z mojej strony ;) Nie wiem, jakim cudem coś takiego wymyśliłam, huh.

      Usuń
    4. Widać jaka i ja jestem ogarnięta XD

      Usuń
  4. Przeczytałam i pomyślałam, że uraczę Cię jakimś długim komentarzem, ale przeskrolowałam niżej i w sumie nie mam co napisać, bo zgadzam się ze wszystkim (poza tą odmianą) z Acrimonią. Prolog jest tak krótki, że nie ma co o nim powiedzieć. Moja rada (zanim byś ten prolog opublikowała) byłaby taka: nie publikuj tego tekstu, bo nie ma w nim nic, co może mieć jakikolwiek konkretny związek z opowiadaniem. Pominę fakt, że tekst jest bardzo króciutki, bo nawet w jakimś krótkim prologu można zawrzeć coś, co jakoś się odnosi do fabuły. Ale skoro już to opublikowałaś, to trudno, liczę, że pierwszy rozdział nas pozytywnie zaskoczy, ponieważ ten prolog jest zapowiada takie Dramione, jakich jest masa w internetach. Także radzę poszukać jakiegoś fajnego szablonu, bo grafika w pewien sposób też zapada w pamięci (jak nie tekst, to chociaż szablon). Życzę Ci powodzenia. :)
    Oto pamiętna chwila, Frozenka zmieściła się ze swoją opinią w jednym komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem, o co mi chodziło z tą odmianą, rili. Miałam jakieś zaćmienie xD Ale odwołałam ją no ._.

      Usuń
    2. Spoko, każdemu się zdarza. XD

      Usuń
  5. 49 year-old Systems Administrator II Gerianne McCrisken, hailing from Camrose enjoys watching movies like Blood River and Stone skipping. Took a trip to Mana Pools National Park and drives a Grand Prix. tutaj jest jego komentarz

    OdpowiedzUsuń