środa, 24 lutego 2016

Prolog

'Niejeden by nie zaczynał, gdyby mógł przewidzieć finał.' 

Wierzę w to, że każdemu przydarza się jakiś cud. Często nawet nie wiemy o tym, że to jest nasz cud. Śmieszne jest to, że na siłę chcemy go znaleźć. Szukamy czegoś, a nie wiemy nawet czego, idziemy przez życie z nadzieją, na coś co prawdopodobnie nigdy się nie wydarzy. Zastanów się, czy spotkasz swojego 'idola', czy bedziesz mieć figurę super modelki, a może nagle zdobędziesz milion obserwatorów na Instagramie? Prawdopodobnie nie. P r a w d o p o d o b n i e. 
Na pytanie, czy zakochasz się w swoim wrogu, w osobie, która tyle razy Cię raniła odpowiesz nie. Każda osoba o zdrowych zmysłach by tak odpowiedziała. Jednak los często sobie z nas kpi, a nasz cud może być właśnie tą miłością. 
Chce Was tylko ostrzec - nie szukajcie Go. On Was znajdzie. Uwierzcie mi. 
Coś Wam opowiem, tylko zaufajcie mi... 
i...
Nie szukajcie swojego cudu. 
Oni nie szukali, a On ich znalazł. 


-----------------------------------------
Hej, jestem Eureka i tego się trzymajmy. 
Prolog ma być wprowadzeniem do historii, rozdział 1 już napisany. Jednak czekam z dodaniem go, ponieważ najlepiej jeśli rozdział 'dojrzeje'.
Na górze, po prawej stronie bloga, bedzie napisane, kiedy planuje go dodać. Postaram się pisać regularnie. Nic nie obiecuje. 
Załóżmy, że jest to mój pierwszy blog Dramione. 
Miałam już jeden, nie dokończyłam, bo od początku pisałam tak, żeby pasowało to innym, a nie tak, jak ja chciałam. 
Jak Wam się podoba prolog? 
Eureka. 

9 komentarzy:

  1. Mega podoba mi się prolog. Przyszłam tu z grupy Dramione Pl.
    Ogolnie tajemniczo, czekam na to, co bedzie dalej.
    Laura xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)Prolog krótki i oderwany od fabuły ale spełnia swoją funkcję i sprawia, że chce się poznać tą historię, także jeszcze tu wpadnę ;)
    Drobna sugestia co do wielkości czcionki: przy dłuższych notkach obecny jej rozmiar może powodować lekki dyskomfort przy czytaniu.
    Póki co bloga dodaję do obserwowanych, by zobaczyć co będzie dalej.
    Pozdrawiam, życzę weny i zapraszam do siebie ;)
    http://dramione-naucz-mnie-latac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog daje do myślenia i zachęca do dalszego czytania i obserwowania bloga. Myślę, że będę tutaj zaglądać, a czasem komentować.
    W zakładce "spamownik" możesz zostawić link do siebie: www.crazy-in-love-dramione.blogspot.com
    Pozdrawiam #Hedwiga

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog daje do myślenia i zachęca do dalszego czytania i obserwowania bloga. Myślę, że będę tutaj zaglądać, a czasem komentować.
    W zakładce "spamownik" możesz zostawić link do siebie: www.crazy-in-love-dramione.blogspot.com
    Pozdrawiam #Hedwiga

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog jest bardzo dobry, tajemniczy i zachęcający do czytania.
    Mam zamiar tutaj wpadać :)
    Życzę duużo weny i ciekawych pomysłów.
    Pozdrawiam
    Arabella
    szkarlatna-milosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Eureka? To prawdziwe imie czy pseudonim?
    Tak, czy inaczej niesamowite... Eureka, chyba nazwę tak swoje dziecko.
    Co mogę Ci powiedzieć po tak króciutkim prologu? Na pewno to, że jestem pod wrażeniem Twoich zdolności. W tak krótkim prologu, zamieściłaś wszystko, co potrzebne. Po przeczytaniu tego, czuje lekki niedosyt i z niecierpliwoscią czekam na nowy rozdział, ktory mam nadzieje, ze bedzie tak dobry jak prolog.
    Coś czuje, że bedzie to historia, przez ktora wyleje dużo łez ale też bede sie śmiać.
    Trzymasz w napięciu.
    A i to o czym zapomniałam powiedziec, prolog brzmi jak z jakiejś dobrej książki. Czemu mam wrażenie, że przy pisaniu tego oparłaś się na Romeo i Julii?
    Moze blednie to rozszyfrowałam...
    Czekam na rozdział.
    Dziekuje za prolog,
    Amor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugie imię, nie lubie mojego pierwszego...
      Zgadłaś. Pisałam ten prolog, po przeczytaniu prologu Romea i Julii.
      Dziękuje, za miłe słowa.
      Pozdrawiam, Reka

      Usuń
  7. Dobry prolog.
    Zawarłaś w nim to, co potrzebne - zachętę. podoba mi się ta klamra - cytat na początku i cytat na końcu.
    Idę dalej ;)
    wszyscypragniemywolnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prolog bardzo interesujący i aż chce się czytać dalej :) Brawo za zainteresowanie czytelnika ;)
    Lecę dalej!

    OdpowiedzUsuń